Ζωγραφιά Αντωνιάδου, Ψυχαναλύτρια, MSc, υπ. PhD

Δεν αργοπεθαίνει κανείς με τον καρκίνο. Αργοπεθαίνει όποιος εγκαταλείπει την προσπάθεια, όποιος δεν είναι ευτυχισμένος, όποιος δεν διακινδυνεύει τη βεβαιότητα για την αβεβαιότητα για να κυνηγήσει ένα όνειρο, όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του να αποφύγει τις εχέφρονες συμβουλές.
Αργοπεθαίνει όποιος δεν ταξιδεύει, όποιος δεν διαβάζει, όποιος δεν ακούει μουσική, όποιος δεν βρίσκει σαγήνη στον εαυτό του. Αργοπεθαίνει όποιος καταστρέφει τον έρωτά του, όποιος δεν επιτρέπει να τον βοηθήσουν, όποιος περνάει τις μέρες του παραπονούμενος για την τύχη του ή για την ασταμάτητη βροχή.
Αργοπεθαίνει όποιος εγκαταλείπει μια ιδέα του πριν την αρχίσει, όποιος δεν ρωτά για πράγματα που δεν γνωρίζει. Αποφεύγουμε το θάνατο σε μικρές δόσεις, όταν θυμόμαστε πάντοτε ότι για να είσαι ζωντανός χρειάζεται μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη από το απλό γεγονός της αναπνοής.
Μόνο η ένθερμη υπομονή θα οδηγήσει στην επίτευξη μιας λαμπρής ευτυχίας.
………………….

Δεν είμαι μόνος μου μέσα στο σύμπαν, υπάρχουν κι άλλοι σαν εμένα.
Δεν είμαι μόνος μου,γιατί η επιθυμία για ζωή κάθε ώρα, κάθε λεπτό, με διδάσκει και από κάτι.
Δεν είμαι μόνος μου, γιατί με αφορμή την νόσο μου, έκανα στάση.
Δεν είμαι μόνος μου. Έχω τους καρκίνους μου να μου υπενθυμίζουν κάθε δευτερόλεπτο ότι υπάρχει ο δρόμος της θεραπείας.
Δεν είμαι μόνος μου, όταν γιατροί , νοσηλευτές και ερευνητές μοχθούν καθημερινά και για μένα. Όταν οι γνώσεις τους και το ενδιαφέρον τους και για μένα, δυναμώνει καθημερινά την πίστη μου για θεραπεία. Όταν τα φάρμακά τους, απαλλάσουν το κορμί μου από τον πόνο. Και θέλω να με πιστέψετε.
Δεν είμαι μόνος μου, γιατί υπάρχουν άνθρωποι που νοιάζονται και προσφέρουν αγάπη για μένα. Είναι μεγάλη η προσφορά αυτή. Γι αυτό και κάθε μέρα τους ευχαριστώ που υπάρχουν και είναι πάντα κοντά μου.



azografia@yahoo.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου